شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آماده هستی این حقیقت رو در مورد اینورترهای شایلین بدونی؟؟

آماده هستی این حقیقت رو در مورد اینورترهای شایلین بدونی؟؟
شرکت شایلین (Shihlin)، که در سال ۱۹۵۵ تأسیس شد، فعالیت‌های خود را از زمینه ساخت و ساز اولیه تا پروژه‌های عمومی و از توسعه منابع انرژی الکتریکی تا کمک به ارتقاء صنعت، گسترش داده است.

شایلین یک شرکت تایوانی با بیش از نیم قرن سابقه در تولید انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی است. این شرکت به عنوان نماینده شرکت میتسوبیشی، مسئولیت تولید انواع اینورترهای میتسوبیشی را در کنار انواع اینورترهای خود بر عهده دارد. اینورترها و درایوهای شایلین با کیفیت بسیار بالا و عملکرد دقیقی برای کاربردهای مختلف تولید می‌شوند.

توسعه این شرکت در گذشته با رشد اقتصادی تایوان پیوند خورده است. شایلین با تأکید بر بهبود مداوم در عملیات و توسعه شرکت، نقش مهمی در صنعت برق داخلی ایفا می‌کند.

اینورترها به عنوان تجهیزات الکترونیکی حیاتی شناخته می‌شوند که مسئولیت تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب را بر عهده دارند. این وسیله دارای قابلیت تنظیم فرکانس و ولتاژ است و برای کنترل سرعت ورودی ولتاژ الکتروموتورها به کار می‌رود.

اینورتر شایلین با فناوری پیشرو در زمینه الکترونیک، به سرعت در حال رشد است و تجربه گسترده‌ای را در برنامه‌های کاربردی واقعی جمع‌آوری کرده است. اینورترهای شایلین بر اساس نیازها و کاربردهای مختلف در سری‌های مختلف ارائه می‌شوند.



کاربردهای اینورترها یا درایوهای فرکانس متغیر در بخش‌های مختلف صنعت شامل انواع پمپ‌های صنعتی و ساختمانی، سیستم‌های آب رسانی بوستر پمپ، فن‌های صنعتی، بلوئر، آسانسور، اسپیندل موتور در دستگاه‌های CNC، ماشین‌آلات خم و برش، ماشین‌آلات جوشکاری، جرثقیل‌های سقفی و تاور کرین‌ها، نوار نقاله، دستگاه‌های اکسترودر، ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی، صنایع تزریق پلاستیک و پارکینگ‌های طبقاتی می‌شود.

اینورترها نقش مهمی در انتقال انرژی با استفاده از روش HVDC نیز دارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.